Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Netami
Pan Tadeusz
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 2338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:52, 24 Sie 2007 Temat postu: Pomysły na wystrój domów i ogrodów simów |
|
|
Tutaj będziemy dodawać swoje sposoby na ładne urządzenie domu albo ogródka, przy których nie trzeba dużo wysiłku, żeby coś stworzyć.
Ach, uprzedzam, że ten temat może się trochę ładować - wiecie, grafika.
Świetliste fontanny
Do tego użyłam jedynie kodu moveObjects.
Stawiamy fontannę GDZIEKOLWIEK (na ziemi, na dachu, w wodzie... wszędzie, gdzie wydaje się to nam najbardziej odpowiednie), a następnie "podkładamy pod nią" jakąś lampę (kładziemy na kwadraciku tej fontanny), tak, żeby nie było jej widać, albo było minimalnie, albo żeby była widoczna (dla lepszego efektu - zależy kto co tworzy). Fontanna zaczyna świecić, jest wszystko git. Jeżeli nam to nie odpowiada, możemy dodać wokół kilka lamp i innych ozdób. Efekty końcowe:
Mostek
Nic szczególnego, pewnie wszyscy wiecie, jak go zrobić. Ale jednak o tym tu wspomnę. Na to nie potrzeba kodów.
1. Robimy sobie rzeczkę/strumyczek/jeziorko... wodę.
2. Zaczynając od jednego brzegu naszej rzeczki, ciągniemy przez nią ten fundament z kolumienkami.
3. Dodajemy schodki, kolumny i ogólnie wszystko wykańczamy. Efekt?
2 w 1
Tutaj użyłam kody moveObjects on i boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true
Wstawiamy kilkakrotnie jakiś obiekt na to samo miejsce, zawsze obracając go o ileś stopni.
//Jakby ktoś nie wiedział, to połączenie wszystkich czterech kolorów lampy z NŻ. Wiecie, której lampy, nie? //
Droga na pagórku
Żadnych kodów nie potrzeba.
1. Robimy sobie wyboiste (no... bez przesady) pagórki, a potem przeciągamy płot przez obrzeża tego, gdzie za chwilę będzie nasza droga (u mnie wyglądało jak mur chiński, co bardzo się mi spodobało ). Jeśli droga ma mieć 2 kratki szerokości, radzę dodać jeszcze jeden płot po środku.
2. Kładziemy wybraną podłogę, a potem kasujemy (lub też nie) płot. i powstaje droga po górce!
I to tyle jeśli chodzi o to, co zdołałam uzbierać. Dawajcie swoje pomysły, style i sposoby!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Peppe
Ten który założył MS
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 3811
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Niepołomice
|
Wysłany: Sob 6:54, 25 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Domek na drzewie
Kod: move_objects on/off
1. Sadzimy drzewo.
2. Dzięki kodowi wokół niego robimy ściany (jak kto woli - duże, małe).
3. Na pierwszym piętrze dodajemy podłogę.
4. Stawiamy schody do ziemi (najlepiej drewniane).
5. Usuwamy ściany.
6. Na górze robimy sobie jakiś domek, barierki... Jeśli ktoś nie chce mieć domku, po prostu niech zrobi taras na drzewie
7. Dodajemy obiekty, jak ktoś chce to łóżko - i gotowe!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Netami
Pan Tadeusz
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 2338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:47, 25 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Ooo... ciekawe. Kiedyś Pełnobananowy próbował zrobic dom na drzewie w 1, ale okazało się, że tak naprawdę, to stoi on na filarze xD
Muszę spróbować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Peppe
Ten który założył MS
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 3811
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Niepołomice
|
Wysłany: Sob 12:30, 25 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Nie wiedziałaś o tym? oO
Mozaika
Chcesz mieć zamiast prostego dywanu super-wzory? Się da zrobić!
1. Zrób wzór ze ścian. Kwadraty, gwiazdki, na ukos itp.
2. Użyj różnych podłóg i stwórz swój wzór, robiąc pół-kwadraty (kwadrat przecięty na ukos).
3. Usuń ściany i ciesz się podłogową mozaiką!
Mam nadzieję, że rozumiecie Nie mam zdjęć, a wtedy by było łatwiej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|