Netami
Pan Tadeusz
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 2338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:30, 07 Lip 2007 Temat postu: Zmiana tła w Trybie Tworzenia Rodziny |
|
|
Zastanawialiście się kiedyś, czy możliwe jest zmienienie nudnego ekranu tworzenia rodziny? Tak, wiem, pewnie dobrze wiecie z innych simowych for, że to możliwe. Uprzedziły mnie łachudry jedne, ale co tam xD
Krok 1: Odszukujemy plik CAS!.package, który domyślnie ma zwyczaj siedzieć w lokalizacji:
C:\Program Files\EA GAMES\The Sims 2\TSData\Res\GlobalLots
Kopiujemy go i jedną kopię wwalamy w jakieś widoczne miejsce (wiecie, bezpieczeństwo, chyba, że potem chcecie poświęcać swoją cenną godzinkę na zainstalowanie od nowa wszystkich simsów), a drugą do:
C:\Documents and Settings\***[=D]*** \Moje dokumenty\EA Games\The Sims 2\LotCatalog //oczywiście w razie posiadania XPeka//
Tam zmieniamy jego nazwę na cx_000000XX, gdzie XX zamieniamy na liczbę o jedno większą od pliku, który ma ją... mniejszą. W każdym bądź razie, jeśli plik, który już tam był ma nazwę cx_00000028, czyli największą w całym katalogu, to CAS!.package zostaje zamieniony na cx_00000029. NIE ZMIENIAĆ MI ROZSZERZENIA!
Krok 2: Z anielską cierpliwością czekamy, aż nasz stary sprzęt odpali łaskawie Simy, w między czasie radzę poczytać jakąś ciekawą gazetkę, lub książkę, bo trochę może to zając... chyba że masz jakiegoś super kompa importowanego prosto z NASA.
Jeśli Simy się załadowały, przechodzimy w jakąkolwiek okolicę i wchodzimy w narzędzie stawiania parceli, czyli ten guzik, na który klika się mając zamiar utworzenia połacia terenu, na którym wkrótce mają osiedlić się nasi simowie, albo od razu całego domu. Właśnie! O cały dom mi chodzi, więc tam się udajcie! Przemierzcie stosy ohydnych chałup wyprodukowanych przez projektantów z Maxisa i odnajdźcie.. to!
Tajemniczą parcelę o nazwie "jkgbkyuv"! Bez wahania przystawiamy ją według uznania do ulicy i w nią wchodzimy. NE ZMIENIAĆ JEJ NAZWY!
Krok 3: Zagłębiamy się w przestrzeni tego dziwnego domu i...? ZONK! Poznajecie? Teraz wystarczy pozmieniać nieco wystrój. Nie radzę kasować tego co po wzięciu w łapkę ma jakieś dziwaczne nazwy – są to przedmioty NIEZBĘDNE! Nie przestawiać, bo ubiję! Możecie zastawić je ścianą.
Po skończonej pracy czyścimy swoje miejsce... Nie, nie, żartowałam. Zapisujemy parcelę, wychodzimy do otoczenia i z powrotem pakujemy ją do skrzyni, czyli tam, gdzie była poprzednio.
Krok 4: Z wielkim żalem wychodzimy z gry (po tylu godzinach oczekiwania jest czego żałować...) i przechodzimy do Moich Dokumentów, a raczej Waszych. Wyciągamy stamtąd wasz plik cx_000000XX (ten wasz zmieniony CAS!) i przenosimy go do GlobalLots’a, najlepiej tego w katalogu najnowszego dodatku. Zmieniamy jego nazwę na CAS!.package i jeśli nam się chce nacieszyć oko swoją pracą, odpalamy znów grę i wchodzimy w tryb tworzenia rodziny. Parcela może nam się zapisać jeszcze raz, więc kopiujecie tam tego „eciepecia”, który ma najwcześniejszą datę modyfikacji. Może mieć liczbę o jeden większą od tej, którą wy nadaliście.
Oto moje efekty!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje zastrzeżenia:
nie dla tych co mają muły, a nie kompy... Naprawdę, bądźcie wyrozumiali dla swoich pecetów, nie tak jak ja!
jeśli gra i tak wam szwankuje – nie psujcie jej jeszcze bardziej
Możecie zmienić też tło do tworzenia studentów, wtedy przerabiacie plik YACAS!.package
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Peppe
Ten który założył MS
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 3811
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Niepołomice
|
Wysłany: Nie 6:15, 08 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Heh, dzięki, że mi o tym przypomniałaś! Kiedyś o tym słyszałem, ale zapomniałem sobie zmienić
Niestety ja nie mam tyle gier TS2, co ty I mam powolnego kompa (tylko trochę! to Simy spowalniają!)...
Post został pochwalony 0 razy
|
|